fredag 21. desember 2012

UT PÅ TUR ALDRI SUR!

26.August var jeg, Marit og ungene på tur i Bakfjord for å plukke blåbær. Vi fant ikke så mye blåbær, men vi koset oss med matpakke og fin natur.


Høstfargene kom tidlig i år synes jeg.


Fine Signe <3


Luringen Thomas <3


Koser oss med mat boksene våre. Marit hadde tatt med varme pølser på termos.










Litt tante kos ble det også tid til <3


BØ!


Smil til kamera <3


Hvem har den rareste grimasen :)


Fornøyde barn..




Fine Sverre gutten <3


To fornøyde gutta!




"Vi er større enn dæ"


"Å æ e sterkere enn dæ"


Signe fornøyd med at hun akkurat har fylt 6 år.


Gruppeklemmm <3


Artig å hoppe fra bergene.


Var så heldig at vi fant en frosk!


Artig for ungene og oss voksne å få studere frosken på nært hold.




Jeg måtte selvfølgelig prøve lykken, å kysse frosken. 


Skuffelsen var stor da drømmeprinsen ikke dukket opp :(
Ungene trodde jeg var blitt helt gal. Og de laget ordentlige grimaser da jeg kysset frosken :)


Hade frosken!!


Og takk for turen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar